سخنراني استاد
شب ميلادو شب انس با قرآن با حضور استاددكتر محمدعلي انصاري و شركت گرم وصميمي دانشگاهيان ، فرهنگيان ،هنرمندان وشهروندان گرامي در سالن سرو كاشمر برگزار شد . شرح ماجرا را ازقلم گرم و تواناي جناب مهندس بي تقصير دروبلاگ واژه نويس بدون دخل و تصرف تقديمتان مي كنيم :
«بيش از این نوشته بودم که قراره دهه آخر مهر ماه به لطف « باغ فرهنگ ترشیز» شاهد حضور دکتر انصاری در محل مجتمع فرهنگی سرو کاشمر باشیم.دیشب همزمان با شب میلاد شمس الشموس(ع) در تداوم برنامه آشنایی با مفاخر ایران زمین پای صحبت های دکتر نشستیم.سالن شده بود دژ هوش ربا.همه گوش شده بودند و کلام دکتر را با گوش جان می شنیدند.همیشه به دوستان باغ فرهنگ ترشیز بابت نظم و برنامه ریزی هایشان غبطه می خورم.دکتر انصاری شاگرد مبرز مرحوم علامه سعیدی مفسر قرآن است و به تعبیری نور چشمی وی بوده است.دکتر حسب احترام به استادش سه سال است که به دعوت باغ فرهنگ ترشیز در کاشمر حاضر می شود.سخنرانی دوسال گذشته استاد از طرف موسسه بیان با عنوان های ؛ جاودانه ها و بزم انس در قالب سی دی تصویری منتشر شده است.در مراسم دیروز هدایای ویژه ای از سوی باغ فرهنگ ترشیز وتوسط دکتر انصاری به سه چهره همراه با این باغ و فعالیت هایش اهدا شد.رییس اداره فرهنگ و ارشاد کاشمر به خاطر همکاری مستمرش نفر اول بود.رییس مخابرات کاشمر هم طرحی ابتکاری را در یک سال اخیر پیگیری کرده بود.او همکارانش را هر روز در دقایق آغازین روز به شنیدن سخنرانی های تصویری دکترانصاری دعوت کرده بود.شروع کار با شنیدن تفسیر قرآن آن هم اززبان دکتر انصاری نوبرانه های شیرین و تاثیرگذار است. این ابتکار بهانه ای شد برای آن هدیه ویژه.کاظم آبی عزیز طی این سال ها بی دریغ کلیه برنامه های فرهنگی باغ فرهنگ ترشیز را از نظر صوت مراسم و بعد از آن تدوین برنامه ها و تولید سی دی های صوتی وتصویری پوشش داده است.حضور اوس کاظم در هر برنامه ای یعنی آرامش خاطر.باغ فرهنگ به پاس تلاش های چهارسال اخیر از او نیز به طور ویژه تقدیر کرد.الغرض دیشب میلاد ثامن الحجج(ع) به لطف دوستان باغ مذکور شبی اهورایی شد.این مجموعه برای آینده برنامه های خاصی دارد.به تعبیر در رگ های این باغ باده ها خفته است.»
گويند پرديس را هفت آسمان است *** پرديسا بسوز كه هشتيمن آسمان برسرماست
لطفا نظرات خودرادرمورد جلسه سخنراني بفرمائيد

اينجا مكان كسب درآمد نيست